Vind hier uw antwoord op veelgestelde vragen.
Veelgestelde vragen
Wat houdt een all you can taste lunch of diner in?
Een all you can eat lunch of diner houdt in dat u twee uur lang onbeperkt geniet van alle gerechten op de lunch- of dinerkaart. De gerechten bestelt u gemakkelijk via de tablet en alle gerechten worden bij u aan tafel geserveerd.
Is all you can taste bij Shabu Shabu inclusief drinken?
Nee, drankjes zijn niet bij de prijs inbegrepen.
Kunnen we met een grote groep terecht bij Shabu Shabu?
U kunt bij Shabu Shabu met een groot gezelschap terecht. Online kunt u reserveren voor een groep bestaande uit maximaal zeven personen. Voor grotere groepen raden we u aan om het betreffende restaurant te bellen om de reservering door te geven.
Ik heb een allergie/dieet, houden jullie hier rekening mee?
Vraag in het geval van een allergie in het restaurant om de allergenenkaart. Hierop zijn al onze gerechten terug te vinden met uitleg over de allergenen die ze bevatten. De restaurants van Shabu Shabu hebben geen allergenenvrije keuken, daarom kunnen we niet uitsluiten dat er door kruisbesmetting onbedoelde sporen van ingrediënten in onze producten terechtkomen.
Mijn kind lust geen sushi, serveren jullie een speciaal kindermenu?
Nee, wij serveren geen speciaal kindermenu. Wel hebben we een uitgebreide menukaart waarop niet alleen sushi staat, maar ook diverse warme en koude gerechten die eveneens geschikt zijn voor kinderen.
Zijn honden toegestaan?
Volgens onze HACCP richtlijnen mogen wij geen honden toelaten in ons restaurant met uitzondering van blindengeleidehonden. Laat u het filiaal ook weten als u met een blindengeleidehond komt? Dan kunnen zij hier rekening mee houden.
Is het verplicht om te reserveren?
Het is niet verplicht om van tevoren te reserveren. Om teleurstellingen bij drukte te voorkomen, raden we u aan om vooraf wel een reservering te plaatsen.
Hoe kan ik bij Shabu Shabu reserveren?
Reserveren doet u eenvoudig via onze website. Kies het filiaal waar u graag wilt lunchen of dineren en reserveer gemakkelijk via het online reserveringsportaal. Uiteraard is het ook mogelijk om telefonisch te reserveren.
Hoe geef ik wijzigingen door in mijn reservering?
Wijzigingen betreffende uw reservering dient u telefonisch door te geven aan het betreffende filiaal. Alle contactgegevens zijn te vinden op de vestigingspagina’s en op de contactpagina.
Serveert Shabu Shabu halal vlees?
De kip die wij serveren is halal.
Is het mogelijk om vegetarisch bij jullie te eten?
Wij hebben een aantal vegetarische gerechten op onze menukaart. Deze herkent u aan het logo met een groen blad.
Ik heb een maagverkleining gehad. Krijg ik dan korting?
Wij maken geen uitzondering op ons all you can eat arrangement.
Hebben jullie cadeaubonnen?
Wij verkopen Shabu Shabu cadeaubonnen. Deze zijn in al onze restaurants verkrijgbaar en in elk filiaal van Shabu Shabu te verzilveren. De cadeaubonnen zijn na uitgifte een jaar geldig.
Accepteren jullie dinercheques of andere cadeaubonnen?
Wij accepteren geen andere cheques en bonnen dan onze Shabu Shabu cadeaubonnen.
Ik heb een suggestie of tip, waar kan ik terecht?
Shabu Shabu doet er alles aan om de kwaliteit te waarborgen. De klant staat bij ons centraal en daarom zijn alle tips en suggesties welkom. Stuur uw tip of suggestie naar info@shabushabu.nl.